Cum am reusit sa depasesc frica de avion
» » Cum am reusit sa depasesc frica de avion

Cum am reusit sa depasesc frica de avion

postat in Lifestyle | 0

Cred sau cel putin sper ca nu sunt singura careia nu-i place sa calatoreasca cu avionul. Cumpararea biletelor si ideea de a calatori in afara orasului cu avionul sunt in regula. Dar cand vine vorba despre aspectul fizic al zborului, lucrurile parca nu mai stau tocmai asa de bine. Gandul ca ma aflu intr-un cilindru cu aripi care reuseste sa pluteasca cumva la 9000 m inaltime cu o viteza de 900 si ceva de km/h? Cum de nu sunt oamenii ingrijorati de lucrul asta? Nu-mi place avionul, nu-mi place aeroportul, dar mai trebuie sa si calatorim, nu? 🙂

Serios vorbind, visez la ziua in care ne vom putea teleporta la destinatie. Acum, pana sa ajungem la acea zi glorioasa a teleportarii, m-am gandit sa impartasesc cu voi cum am reusit sa depasesc frica de zbor fara calmante sau mai stiu eu ce medicamente.

Pentru ca stiti cat de mult ador activitatile de mindfulness, solutia pe care am gasit-o pentru a-mi mentine calmul si echilibrul este tot o practica simpla, dar contienta care implica respiratia profunda si cateva batai in punctele cheie ale palmelor. Ideea e ca poate fi facuta in fotoliul avionului si dureaza doar un pic, atata timp cat sa te linistesti si sa te simti confortabil cu zborul.

  1. Inainte de imbarcare, asigura-te ca ai cu tine: o sapca sau o palarie cu care sa-ti acoperi urechile pentru confort si caldura; dopuri de urechi sau casti (fara muzica); o patura sau o esarfa; o pernuta; o afirmatie scurta sau o mantra la alegerea ta.
  2. Dupa ce te-ai asezat, priveste in jur si incearca sa transmiti iubire tuturor celor pe care ii poti vedea. Binecuvanteaza-i si pe cei pe care nu-i poti vedea, precum pilotii.
  3.  Aseaza-te confortabil, dar cu coloana dreapta si  barbia usor catre piept intr-o miscare numita Jalandhara Bandha (Inchiderea Barbiei).
  4. Practica Savasana asezata (Corpse Pose): aseaza-ti mainile pe genunchi cu palmele in sus si inspira adanc pe nas. Incarca-ti usor abdomenul cu aer, apoi expira usor tot pe nas, in timp ce-ti scanezi si relaxezi fiecare particica a corpului. Acum repeta-ti afirmatia in timp ce-ti atingi degetul aratator cu degetul mare. In timp ce faci asta, rosteste sunetul Sa, apoi apasa degetul mijlociu de cel mare pronuntand sunetul Ta. Acum, atinge inelarul cu degetul mare si pronunta sunetul Na, in cele din urma, atinge degetul mic de cel mare si rosteste Ma (poti repeta aceste sunete incet, si nu neaparat cu glas tare).
  5. Repeta pentru doua minute sau mai mult. Incearca sa nu adormi; iar daca nu te poti stapani, inceteaza sa incantezi si continua sa respiri profund pana adormi.

Acum ca ai la indemana tehnica, pregateste-te de vacante peste mari si tari, fara teama de zbor. 🙂 Ah, si sa nu uit, pe langa aceasta tehnica simpla eu folosesc si un stick roll-on bio impotriva raului de masina, de miscare in general, este la fel de bun si pentru calmarea si relaxarea in timpul zborului.

Cum am reusit sa depasesc frica de zbor - respiratie profunda

Respiratie in 4 puncte purtand #rangaliTsports Ajna Chakra Tshirt

Iar daca nu te temi de zbor, respiratia profunda are nenumarate alte beneficii asupra starii tale de bine, cel putin pentru mine, o regasesc a fi un instrument de vindecare minunat. Poti citi mai multe despre asta in articolele pe care le-am pregatit special pentru voi, unde am scris despre la ce-mi ajuta sa respir constient? si cum respiram pentru a ne controla mintea si corpul?

Curiosi sa aflati mai multe? Urmariti-ma si pe pagina mea de Facebook, locul unde postez constant tot felul de chestii interesante.

imagine cover via Bloglovin’

Comments

comments